Zang- en Spelgroep

Zang – en Spelgroep Jongens uit groep 2 & 3 uit Oldenzaal en omgeving kunnen meedoen met de Zang – en Spelgroep. Op speelse wijze en met veel plezier maakten de jongens kennis met hun zangstem en leerden ze via uitdagende muzikale spelletjes veel nieuwe liedjes. Met de Zang – en Spelgroep wordt er bij het Stadsjongenskoor een zangopleiding aangeboden gericht op de muzikale – en sociale ontwikkeling. De Zang & Spelgroep doet mee aan alle activiteiten van het Stadsjongenskoor maar is nog niet concert gericht. De koorlessen duren 30 minuten en worden gegeven op donderdagmiddag van 14.30 uur tot 15.00 uur. De Wanneer de jongens naar groep 4 gaan mogen ze door naar het Opleidingskoor. Deelname aan de Zang – en Spelgroep kost Є 150 per jaar.

Zang en Spelgroep Stadsjongenskoor Oldenzaal