Middenkoor

Nadat de jongens een jaar in het Opleidingskoor hebben gezongen maken ze de overstap naar het Middenkoor. De jongens repeteren dan twee maal per week met op maandag groepslessen van 15.00 tot 15.45 uur en op donderdag van 15.45 tot 16.30 in het St. Josephgebouw, Haverstraat, Oldenzaal.

De jongens van het Middenkoor zingen nieuw en meer uitdagend repertoire. Ze uitgebreide stemvorming en leren veel over muziek. De liederen zijn soms meerstemmig en in een vreemde taal.

Het Middenkoor doet aan bijna alle concerten mee en heeft ook eigen optredens. Vaak doen de jongens van het Middenkoor voor het eerst mee aan de Matthäus – Passion, een concert waarbij je goed moet kunnen zingen e n je lang moet kunnen concentreren. Voor de jongens altijd een enorme mooie be levenis. Deelname aan het Middenkoor kost Є 55 , – per kwartaal .

Middenkoor Stadsjongenskoor Oldenzaal