Jongemannenkoor

Na hun stemwisseling en hun 14de verjaardag kunnen de jongens verder zingen in het Jongemannenkoor Oldenzaal. Naast de vele concerten met het jongenskoor verzorgen de jongemannen ook eigen optredens. Het repertoire bestaat uit zowel lichte – als klassieke muziek . De jongemannen maakten concertreizen naar Praag en Albanië en deden mee aan diverse koorfestivals.

Het Jongemannenkoor is van onschatbare waarde voor het Stadsjongenskoor Oldenzaal in muzikaal en sociaal opzicht. Ze organiser en leuke activiteiten voor de jongens zoals het jaarlijkse koorkamp met leuke spelletjes en spannende nachtelijke tochten door het bos.

Het Jongemannenkoor repeteert iedere woensdagavond van 19.30 uur tot 21.00 uur in de St Joseph Harmonie te Oldenzaal. De elname aan het Jongemannenkoor kost €55,00 per kwartaal

Jongemannenkoor Stadsjongenskoor Oldenzaal