Kom zingen bij het Stadsjongenskoor Oldenzaal!

Zingen bij het Stadsjongenskoor

Jongens die het leuk vinden om te zingen kunnen op ieder niveau instromen bij een van de koren van het Stadsjongenskoor. De koren bestaan uit verschillende leeftijdsgroepen die samen maar ook apart concerten geven. Wil je weten welke koren dat zijn? Klik dan HIER. De eerste vier weken zijn gratis.

Wel zingen bij het Stadsjongenskoor maar niet genoeg financiële draagkracht? Doe dan een aanvraag bij Stichting Leergeld Oldenzaal.

Workshop zingen

Ieder jaar gaat dirigent Mariette Effing naar alle Oldenzaalse basisscholen en krijgen alle jongens uit groep 3 & 4 een korte workshop zingen aangeboden. De jongens krijgen allemaal een uitnodiging om een aantal gratis repetities bij te wonen. Ieder schooljaar wordt een nieuw Opleidingskoor samengesteld met jongens uit groep 4 & 5. Jongere jongens uit groep 2 t/m 3 kunnen zich aanmelden voor de Zang- en spelgroep.

Scholen buiten Oldenzaal die ook gratis workshop willen kunnen contact opnemen met artistiek leider Mariette Effing +31 (0)6 1594 1409.

Openbare repetities

Voor het eerst sinds de coronacrisis start het Stadsjongenskoor Oldenzaal weer met een geheel nieuw Opleidingskoor. De afgelopen twee jaar werden verschillende leeftijdsgroepen samengevoegd om de coronaschade op te vangen, maar dit seizoen hebben zich weer voldoende jongens aangemeld om een aparte groep te starten. Om nog meer zangers de kans te geven om mee te doen met het nieuwe Opleidingskoor nodigt het Stadsjongenskoor alle jongens vanaf groep 4 uit om in september gratis mee te doen met de repetities.

Klik HIER voor meer informatie